Hos Sæby Rideklub tilbyder vi kvalificeret undervisning i både dressur og spring.

Dressur:

Vi har 3 dressurundervisere på forskellige niveauer tilknyttet til klubben: Mette Sejbjerg Jensen, Jan Søgaard og Maja Holland.

Mette underviser torsdag i lige uger(ved flere tilmeldinger kan undervisning tilbydes hver torsdag) fra klokken 17.15. Der rides lektioner á 30 minutter og der rides udelukkende enetimer.
Mette er uddannet berider hos Torben Frandsen i Tørring i 2014 og arbejder i dag som berider hos Helgstrand Dressage. Hun har i sin læretid uddannet heste op til Intermediare niveau.

Kontakt Katrine Bøgsted fra bestyrelsen hvis du er interesseret i undervisning ved Mette.

Jan og Maja underviser i klubben efter behov. Man aftaler selv tid med underviseren og skal melde det ud på Facebooksiden "SRI for medlemmer" senest 2 dage før undervisningstiden.

Jan har været i berider i 30 år og har gennem de seneste mange år været daglig leder på flere rideskoler. Nu er han selvstændig og koordinerer derfor selv sin undervisning.

Kontakt Jan på 23307777 hvis du er interesseret i undervisning ved ham.

Kontakt Maja på 28935516 hvis du er interesseret i undervisning ved hende.

Spring:

Vi har i øjeblikket ingen fast springtræner tilknyttet klubben.

*Bemærk at al undervisning på Sæby Rideklub kræver medlemskab og facilitetskort, som kan købes her på klubmodul.